Méďové

Krásné odpoledne,

dneska bych Vám ráda ukázala své háčkované medvídky. Musím přiznat, že už jsem jich uháčkovala nespočet. Ale ve většině případů jsem je hned po uháčkování darovala a musím se pochlubit, že vždy udělaly obdarovanému či obdarované radost.

Vymyslet a uháčkovat si svého medvídka není podle mě nic těžkého, je to vcelku jednoduché. Navíc se fantazii meze nekladou, můžete vytvořit klasického ledního, hnědého... nebo třeba modrého, růžového atd...

Já bych Vám ráda ukázala alespoň pár mých výtvorů.

Tady jsou:

Panda

Tohle byl můj první vymyšlený háčkovaný medvídek. Musím říct, že měřil asi jen 10 cm, takže byl aspoň rychle uháčkovaný. No, není ideální, ale každý jsme nějak začínali :-D


Valentýnský medvídek

Klasické... co můžete vytvořit na svátek zamilovaných, nebo prostě jen tak... Tohle je má verze valentýnského medvídka :-D. 











Medvídci z efektních vln

Tyto medvídci měly velký úspěch, je sice obtížnější je uháčkovat, vzhledem k tomu, že efektní příze jsou prostě na háčkování horší, někdy člověk neví, jestli má správný počet ok, správný počet řad a tak. Ale to malé trápení s výrobou stojí za výsledek. Stačí abyste vyměnila obyčejnou přízi za efektní a hned vypadá medvídek úplně jinak :-) 





Smetanovo-zelený méďa

Tohle je poslední verze medvídka, kterého jsem vymyslela a uháčkovala. Je sice malý ale přijde mi roztomilý, trošku jsem zaexperimentovala se zelenou barvičkou :-). 



























To je vše (zatím :-D). Doufám, že se Vám medvídci líbily a třeba Vás inspirovaly k tomu, abyste si nějakého toho svého taky uháčkovali ;-)


Užívejte si krásný den

Peťa

Populární příspěvky z tohoto blogu

Malá čarodějnice

Tučňáček

Tygřík z Medvídka Pú